Äntligen!

 

Cam Gigandet vs. Twilight Fans from Cam Gigandet

Videon är faktist riktigt rolig, önskar dock att jag var där.

Vet ni vem som har fått sin skolavslutnings klänning? Jag! Mamma och Pappa var i göteborg och då tänkte jag att dom kunde köpa den! den är perfekt och underbar. jag vet till och med vad jag ska ha till, smycken & skor. det blir enkelt men bra! Jag & J gick till Madde och prövade massivis med skor, och jag hittade exact sånna jag letade efter! sedan satt vi även och pratade ganska länge, nu är klockan lite sidsådär mycket så jag ska ta en snabb dusch sedan lägga mig och kolla på en film eller läsa. Underbar dag!

kommentar
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en bild på klänningen?

2009-05-24 @ 11:35:47

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0