Break The Icee.


Jeansjacka - TopShop, Jeans - PacSun (Usa), Skor - Converse, Munktröja - Victoria Secret, Pink.
Solen tittade fram hela dagen idag, tecken på Vår! det var underbart skönt ute, med lite vind men i'll survive.
så nu hoppas man verkligen att solen är framme oftare.

idag somsagt, åkte vi Skridskor och, det gick faktist Ganska bra (eftersom det var 3 årsen jag åkte senast)
och jag behövde inte såna där barn grejer. Så det var faktist riktigt kul. när vi gick av bussen srang någon fram till mej (kommer inte ihåg vem) och sa; din Pappa sitter där, och ja bara va? haha, så där Satt Pappa, Mark & Adrian, dom skulle ta kort lite här och där. Sen på med Skridskorna och då kunde man ju använda pappa om han var där, han fick knyta dem. sen ut på isen men min lil tå på vänstra foten, men det gick bort när man åkte. det var riktigt kul, men jag ramlade två gånger och var nära att ramla 100. Men jag hade mina kompisar som hjälpte mej lite. sen åkte vi hem med bussen, och låt mej säga det var riktigt skönt att åka buss, när solen skinner och man lyssnar på bra musik som påminner en om Usa. sen var det kalas för min syster gå tårta och silviakaka, så det var riktigt kul, och att träffa Ebba med. det händer ju inte så ofta :(
Nästa födelsedag är min. så nu längtar jag!
________________________________________________________
Sluta, Jag Orkar inte mer.


kommentar
Postat av: becka

Det var faktiskt jag som sa till..

Och jag finns alltid här no matter what!

Och det vet du.

ily the most <3

2009-03-17 @ 20:47:46
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 20:51:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

hey and thanks! :)

det kan vi, lägger till dig när du lagt till mig.

2009-03-17 @ 22:14:06
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0