Sweet,

Yhea thats right, Jag har fått mina böker, så nu är jag väldigt lycklig Ska nog ta mej och läsa lite ikväll.
Jag vet, Jag vet, Corny Picture, men Men, Igår sov Johanna hoss mej Pluggade för evigt. Idag var skolan en sån där Tråkig dag, har haft MCramp hela dagen, och vi valde Kompisar inför nästa år. så svårt var det för mej, men dom jag inte kommer med, Får jag inte tappa kontakten med, Men Musiken, var lite Intressant vi lyssnade lite på Viva La Vida, min chans att göra Mitt dans steg, det var grymt, Sen efter skolan så trippade jag och johanna till Nära Dej Köpte en lite godis bit, sen tog vi bussen hem med våra kompisar, och när vi kom hem såklart kollade vi på, One tree hill. Mysigt var det. sen skulle lilla jag hem & städa mitt rum, sen kom Mamma hem och vi gick ut och gick, väldigt snabbt och det var så skönt. sen nu sitter jag här, och känner mej äcklig ska duscha nu, så Hej Då Friends'
You Know You Love Me.


Matilda


Ps. Min & Johanna video kommer snart <3
Här är Den!

Jaa, vi vet det är VÅRAN humor.

kommentar
Postat av: amanda

den var riktig bra eran youtube<<3

2009-03-04 @ 21:03:36
URL: http://manddiish.blogg.se/
Postat av: Melina

söt bild =)

2009-03-05 @ 08:45:17
URL: http://mmelina.se
Postat av: becka

Haha, eran video äger ;D<3

2009-03-05 @ 16:51:05
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej!

Är du och Johanna bästisar?*

=)

2009-03-10 @ 12:44:04

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0