Saturday


Godmorgon,idag  vaknade jag klockan 8:00 kollade ut genom fönstret vet ni vad jag ser?
SNÖ. detta är inte kul, när jag äntligen trodde snön var borta kommer mer.
Jag vill ha vår,inte snö. men vi får la be till gud att våren ska komma fram.
nu ligger jag i min säng och myser med min dator & musik, kollar igenom massor av kort på olika personer och kläder.
letar efter lite skor & sånt med. ,idag har jag absolut inget planerat. ska la bara vara hemma.
jag vet det är tråkigt, men vi får se vad som händer.
bilden är klockren'
.

kommentar
Postat av: therese

jag ÄLSKAR bilden :D

2009-03-09 @ 15:18:31
URL: http://seul.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0