Read IT.

So try your best now baby
Try your best to break me
You can't break a broken heart
No damage you can do now
I'm immune to you now
You can't break what broke apart
There's nothing you can do to me no more
You can't break a broken heart.
______________________________

Nu ska jag snart ta mej och lägga mej i min säng, och läsa.
men innan det ska jag kolla runt lite på sidor, kläder & så vidare.
Imorgon är det fredag, allt jag säger är Skönt!
entligen helg, vi får se vad jag gör imorgon slutar ju runt ganska tidigt.
Hoppas ni får en bra dag imorgon
<3

kommentar
Postat av: Sandra

Ily <3

2009-03-12 @ 20:29:31
Postat av: becka

Vad ska du göra imon då? <3

2009-03-12 @ 20:40:30
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Sara

- Ska precis blogga.. kom hem för mindre än 10 minuter sen från Yogan. Det var kul, men jobbigt.. får se ifall det blir fler gånger eller bara några konditionspass ;) Men kul att testa iaf! <3

2009-03-12 @ 21:27:29
URL: http://modigs.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0