Music is Love

Morning Sunshine..
Lång dag framför mej, vaknade med att jag kände mej väldigt smutsig, så jag tog en dusch. Och sen har jag suttit och fixat min blogg, och chattat med mina älsklingar. Men nu lyssnar jag på Massor av musik, och sen har jag ju dans och sen ska jag kolla på  Bua & jag tänkte tipsa er om lite bra M U S I K. som kommer ut igenom mina högtalare .så Here it Goes B A B Y

.

T-Shirt - Shontelle
Road Trip - Darin
Dead And Gone - T.I [ft. Justin Timberlake]
Naive - The Kooks
She moves in her own way - The Kooks.
Seaside - The Kooks.
Halo - Haley James Scott
Beautiful Soul - Jesse Mccartney (Gammal jag vet)
Next to you - Jordin sparks
23 - Jimmy Eat World
Prom Queen - Lil Wayne
What Katie did - the libertines
Let go - Janet Leon
Dreamer - Chris brown
Emergency Room - Rihanna Ft. Akon
Trouble Maker - Akon
Ja, sen finns det ju massor av mer låtar, men det var några kommer kanske mer sen,
Enjoy!

 

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0