Inseperable.

Yhea, Dagen idag har varit hyffsat, bra men skolan var en ''drag''. johanna var sjuk och det gjorde den dubbelt så tråkig.
Iallafal, tog bussen hem och gick till Min lilla sjuka unge direkt, vi kollade på gammla avsnitt av One Tree Hill, & myste lite. Nu är jag hemma och johanna är hos sej och äter, vi håller på  att städa min garderob & Dunkar musik, känns bra ska ränsa ut den lite med. Sen vet vi inte vad vi kommer göra, vi får la se.

Nu hoppas jag att snön kommer smälta och Våran tittar fram.

Hoppas ni har haft en rolig dag

<3

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0