Idontneedyou.

So, Måndagar är en av dom tråkigaste dagarna.. Allt jag kan säga om skoldagen,
Har läst ut min bok; Tempted den jag beställde, så nu börgar jag på Infamous. Yay!  Efter skolan åkte Me,Felicia, Johanna, Emelie till The Citay sen knalleland, käkade på MacDonalds, really fun, skratta typ hela tiden, så underliga vi är.
sen köpte jag en Underbar, tröja från Gina för 100 kr. Storlek L så den är stor, Me likey u know. sen drog Jag,Felicia och johanna, Felicia behöve prata med hennes Ex. såå Dramatiskt.
Efter det tog jag och johanna bussen hem, och kollade på One Tree Hill of course, det är ju bäst Addicterad!
och det var en del där jag sa, Tänk om Dan blir påkörd nu, Och så blev han det, shit vad vi blev rädda sen börgade jag skratta. Underligt.. Nu har vi då kollat på 90210 & det är ju lika bra som alltid.
Och Vet ni vad?
Ingen skola imon, shit så skönt!

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0