Gossip Girl.


Nu sitter jag och myser framför tv'n har precis kollat på Gossip Girl. (Såklart) nu ska vi äta lite choklad pudding. och sen blir det nog sängen för mej, skola imon tråkigt säger jag bara. men vi får la se hur denna veckan blir. min dag har inte varit speciel har bara varit hemma och vilat.
________________________________________

Är så där, väldigt shopping sugen.
Behöver verkligen ett par nya jeans, mina favriter är hål i (och det är inte ett sånt ställe man vill att det ska va hål)
Mer tröjor
& Strumpebyxor.
men jag fyller ju år snart. ( 8 April)
så hoppas jag får lite pengar då.
men vi får la se, jag får skrapa ihop lite pengar och ta mej till stan.

Sweet Dreams'


kommentar
Postat av: Sofia

tack, jag gillar den jag med, men är sugen på en bredare blogg :)

hmm, ingen aning.. jag tycker färgerna du har nu är snygga, så dem kan du ju behålla t.ex.? (:

2009-03-22 @ 21:20:49
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: LISSY

Åh älskar GG! :D

2009-03-23 @ 20:59:31
URL: http://lissys.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0