Freaking Snow!

Vaknade klockan 6 idag, det kallar jag tidigt jag var riktigt sugen på att gå up, orkade inte ligga kvar i sängen jag mådde så illa för att jag var hungrig, jag hatar den känslan, så nu sitter jag i soffan men det är dags för mej att gå up, och göra iordning mej för skolan, skolan ush va tråkigt men kort dag är det idag sen efter det åker jag bort över helgen!
Men vet ni vad man vaknar till idag? Snö! så tråkigt jag är riktigt deprimerad över det jag som trodde våren hade kommit, trodde inte alla det? Aja, vi får hoppas på att snön bara är här för att reta oss, och att solen tittar fram snart igen!
Men men nu kan jag verkligen inte sitta här och lata mej!

Jag försöker blogga senare men jag vet inte om jag hinner.<3

Make Love not War.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tävlingen väntar fortfarande på mer som ska anmäla sej Här!

kommentar
Postat av: Becka

Haha, Jag vet jag behöver verkligen en ny :P

2009-03-27 @ 12:50:05
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0