F.E.J.M Baby.


-Fotograf: Sandra
Hell yhea, Dagen idag har varit Faktist ganska bra, Skolan är som alltid inte det roligaste, men Gympan idag var faktist lite små roligt, Handboll, Och jag måste säga jag har skills med målvakten, min höft gick åt sidan och räddade ett mål. det var riktigt roligt, men ärligt, jag Suger verkligen. men det var endå lite kul och idag fick jag reda på vad jag fick på Pizzaro provet (igen) G- endå ganska bra, eftersom vi alla tog det med suprise, ingen visste att vi skulle ha det, jag hade inte tränat på det & jag viste nästan inget. så det gicl hyffsat bra [kunde bara få IG. G-, G] Efter skolan power walkade jag och sandra hem till mej, och gick med johanna en liten väg med, Skönt men väldigt vindigt, Men solen sken och man hörde fåglarna  [VÅR?] Sandra & jag har spenderat våran eftermiddag i mitt rum och haft kul, Nu sitter jag här och tränar på glosser och lyssnar på Beautiful soul- Jesse Mccartney. helt klart bra, (så längesen man lyssnade på den) och tänker på USA, och alla våra tider där, saknar det som F'n,  Men liver här i svergie är endå bra, På Måndag, tisdag, eller onsdag Ska F.E.J.M till staden. längtar så mycket. Men nu borde jag verkligen gå ner och äta sen plugga glosser, har inte tränat något, sen ska jag läga mej och läsa min underbara bok.
//- Matildurrr

kommentar
Postat av: becka

JAG HATAR HASSE!!!!!!!!!!



och du ägde ju på Handboll! :)

Skulle ni inte till stan på onsdag?

ily.<3

2009-03-05 @ 19:16:13
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Melina

ha en bra kväll =)

2009-03-05 @ 19:56:15
URL: http://mmelina.se

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0