Famous.Famous.Famous.


Weezy F. Baby'

Yhea, Dagen idag har varit väldigt kul.
Skolan. gick bra men gud, vilken drag det är igentiligen, men jag ska inte skriva om det då blir man bara deprimerad.
så idag efter skolan åkte jag och mina tjejer ner till stan, gud vad mysigt vi hade och det måste jag säga, på McD så hade vi sjukt roligt, jag tror alla i McD hörde mej. och sen var det två tjejer som sat och glodde på oss, dom verkligen stirrade på oss, man kände det, men dom såg inte ut att ha så kul. så vi hade en väldig lyckad dag på stan, måste göra om! sen åkte jag och lilla johanna hem till våra hus, vi gick till mej och myste lite och så klart somnade hon direkt. men hon hade mens värk. nu vet hon hur det känns, [Mowhaha] sen åt vi lite snabbt, och sen åkte vi och handlade med min Pappa&Syster ärligt, vi var där i  mer en en timma kändes det som, men jag behlvde inte gå jag satt i vagnen som ett litet barn, det var faktist kul, och skönt, vi handlade ganska mycket, sen när vi kom hem så var det en fulle gubbe på våran gård det var  Sjukt äckligt, så sjöng han riktigt fula ord med, och stälde sej utanför ett hus, så grannarna ringde Polisen så polisen kom och tog han.. sen åt vi så gött, Lövbiff & Pommes. Mumms, sen nu har jag suttit framför datan och mysigt med musik som kommer ut ur högtalarna välidgt högt, och så sitter jag och skriver. Men nu ska jag läga mej och Läsa.
Imon blir det nog Springa med Pappa, sen får vi se vad som händer!
PussPuss, TildaBaby..

Nu vill jag ha vår, har uppvikta byxor mina nya gladiatorsandaler, (ska köpa) och en mysig tröja, Sun shinning man hör fåglarna låter inte det underbart?

Ps. Ny Header gjord av Johanna <3

kommentar
Postat av: Melina

sv:tack :D

ha en bra lördag!

2009-03-07 @ 08:49:33
URL: http://mmelina.se

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0