Crazy.


Agh, Kan det inte bara bli vår/Sommar nu?
Jag har fått tilräkligt av snön nu, dags vår Solen & Varma vädret. Man kan la drömma?

Idag har jag spenderat min dag hemma, [sjuk] Mitt Huvud har bankat hela dagen, Min Mage gör ont, och har tränings värk över hela mej, från dansen igår. Crazy!  Har suttit framför datan och mysigt ner mej och Ur mina högtalare har musik kommit igenom, väldigt skönt endå, men jag är så jävla varm, att jag inte ens kan ligga under mitt täcke, feber? men imon blir det skola för mej vi får la se hur det går, men back to the good news, jag har beställt två underbara böker! Ni vet la att jag läser serien An it girl Novel och jag är då klar med alla vi har hemma och det är två nya som har kommit ut. och guess what? dom är nu beställda! jag är faktist helt klart överlycklig, Dock ser dom inte likadanna ut som dom vi har hemma, men det är samma Bok& dem är ju på Engelska och vem bryr sej om hur den ser ut?, nu kommer det la ta några dagar man då har jag nåt att längta efter, och medans jag väntar på mina böcker kommer jag klistra fast mej vid Poseur den andra i serien, detta är oxå en sån bok man blir besatt av, Men jag får tyvärr inte läsa engelska böcker i skolan, när vi har korgbok [gör jag endå] så jag får la ta mej och läsa en svensk med!
Så, Min Bok värld Är just nu på Högsta nivå! :)
Men doma It Girl Novel's, det är samma författare som har skrivit Gossip Girl, och jag vill verkligen att dom ska göra en Tv serie ur It Girl Novels, Med vi får la hoppas?
Nu ska jag ta mej ner til köket och göra en god macka och ett glas med Oboy och sätta mej framför Tv'n Och kolla på 90210.

 Jag hoppas att ni ha haft en bra dag, och att resten av vecka blir bra,
Much Love, eran bloggare.


kommentar
Postat av: becka

Nemen jag längtar så in i helvette till sommaren!!

SLUTA SNÖA VAFAN!

JAG VILL HA SOMMAAAR!

Och jag gillar faktiskt din layout ;)

Den är enkel men ändå snygg! :D

och Gossip girl är skitbra! :)

Jag Älskar deej!

2009-03-03 @ 16:25:05
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: becka

Bilden är söt juh, Snälla jag får spara (a) :D

Tihihi, vi är BÄST det är SANT! :D

Jag älskar dej

2009-03-04 @ 18:30:57
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Melina

sv:tack :)dock tycker jag inte du ska bära tightsen ochn jackan ihop,de kan bli lite mycket.



ha en bra kväll =)

2009-03-04 @ 18:58:46
URL: http://mmelina.se

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0