Chris Brown,


Chris Brown Har då vart i Court. men dom sa direkt att det blir uppskuttet till April.. DU=Chris Brown i texten.
Och detta hittade jag på aftonbladet:

HOLLYWOOD. Säg godnatt nu, Chris Brown.

Åtalet i går är slutet på din karriär.

Det spelar ingen roll om Rihanna har tagit tillbaka anmälan, om ni förlovat er eller - som vissa rapporterar - att ni har gift er.

Dagarna som R&B-affischnamn med fläckfritt förflutet kommer aldrig mer igen.

Det enda du kan göra nu är att försöka dämpa skadorna, ta ditt ansvar och medge det som hänt.

Hittills har du valt fel väg.

Försöket häromveckan att släta över det inträffade med någon slags feg halvursäkt blir i ljuset av åklagarens material bara patetiskt.

Utredningen visar att du den 8 februari slog Rihanna - eller Robyn F som hon kallas i rättegångsdokumenten - tills hon höll på att förlora medvetandet.

Blodet stänkte över alla hennes kläder.

Men det slutade inte där.

"Jag ska döda dig när vi kommer hem", skrek du.

Att döma av polisens fotografi på Rihanna efter misshandeln råder det ingen tvekan om att du var i stånd att göra det.

Som tidigare rapporterats började bråket med ett textmeddelande efter en fest i Beverly Hills.

Tydligen kom det från en tjej som du "hade legat med förut".


När Rihanna blev förbannad försökte du sparka ut henne ur bilen. Men det kunde du inte eftersom "Umbrella"-sångerskan hade bilbältet på sig.

Då dunkade du enligt utredningen hennes huvud mot vindrutan.

Därefter - samtidigt som du rattade den hyrda lamborghinin med vänster hand - boxade du henne med högern gång på gång i ansiktet och på munnen.

Hennes kläder och lyxbilens inredning färgades röd av blod.

Sen ska du ha fräst, "Jag ska spöa skiten ur dig när vi kommer hem. Bara vänta och se".

När Rihanna försökte få dig att sluta med ett fejksamtal till sin assistent där hon sa, "Jag är på väg hem. Se till att polisen är där när jag kommer", blev du bara än mer rasande.

Bakom ratten skrek du, "Du gjorde just det mest idiotiska någonsin. Nu ska jag döda dig på riktigt".

Därefter slängde du ut hennes telefon genom vindrutan.

Men det slutade enligt utredningen inte där. Du fortsatte att slå henne, bita henne i örat, fingrarna och ta stryptag på henne till hon nästan förlorade medvetet.

Sen - innan polisen kom - la du benen på ryggen.

Så manligt. Så modigt. Så macho.

I natt svensk tid ställdes du inför rätta i Los Angeles. Åtalspunkterna löd misshandel samt olaga hot.

Fälls du riskerar du fängelse i fyra år och åtta månader.

Så, Är detta sant med attacken? Jag tror inte allt detta är sant, men vi får la se. och nu har jag oxå läst Rumors att dom har gift sej? kan det va sant. Men gud va söt han är.
Vi får Vänta och se?


kommentar
Postat av: JohannaSofiiie

Jag tror faktiskt att lite av de är sant.

2009-03-06 @ 23:15:42
URL: http://johannasofiiie.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0