Gränna/Visingsö



 ner



På bilderna: Timmie, jag, Johanna, Max, ludde, Robin och Sandra.

Ohja, vi har haft en underbart bra dag
! trotts att vädret var kallt, och lite regningt hade vi super kul! bussen var en dubbel däckare, jag måste erkänna att jag var lite rädd, men det gick över. vi tog färjan över till Visingsö och åkte remmalag, inte alls som jag tänkte mig, men det var mysigt. Dock var det skit kallt och alla satt och frös, och en häst bajsade även precis innan vi skulle åka, och sedan åkte dom i bajset. fräscht! Sedan åt vi lunch och efter det tog vi lite turistkort, och dum&klumpid som jag är stog vi i en backe och jag ramlade tre gånger, och en gång drog jag även ner Johanna, så synd om henne! klockan två åkte vi in till Gränna igen, vi gick ner till ''stranden'' och några badade, jag stog med några och prata, skratta, och ja hade det kul, sedan åkte vi till en polkagris affär, där vi köpte och såg på när dom gjorde. Sedan satt vi på några trappor och åt glass, eller som killarna drack monster! Klockan halv 5-5 åkte vi hem! nu är jag hemma och tittar på teve, och kollar igenom alla kort vi tog idag, hih det är många! :)

Rasmus, Timmie, Ozzy och Robin. ( när hästen bajsa )

kommentar
Postat av: Sandra.

hahaha, Rasmus är roligast på den sista bilden!;) <3

2009-06-10 @ 21:54:54
URL: http://myllykoski.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken förstörare jag känner mej som,som kom med på era bilder. Haha, det var ju nästan lite kul, mina minder :P

2009-06-11 @ 20:55:18
Postat av: EMMA

Haha, du ler på varje bild :D

2009-06-11 @ 21:43:19
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: ebba

du är så oerhört söt på alla bilder!

& din jacka är jättesnygg:)

jag älskar dig, vännen!<3

2009-06-12 @ 21:29:50
URL: http://ebbaml.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0