SVAR

Favoritgodis? :) Japp eller penut putter cupps, mumms..
Bästa planen du har i sommar? Åh, det blir nog att bara ta det lugnt, eftersom jag redan har gjort det ''stora'' jag skulle i sommar.
Har du något/några syskon?
Japp, Adrian min storebror och Amanda min storasyster :)
Favoritplagget just nu i din garderob? :D. Hm, kanske min nya tröja från monki? (bild kommer senare) :)
Vad är det bästa med sommar enligt dig? :D <3 Friheten & värmen! :)
om ditt liv skulle spelas in som en film, vem skulle få ha huvudrollen och spela dig då? Detta kommer kanske låta lite töntigt, men Miley Cyrus, hon är ett under i världen.
vart får du all inspiration ifrån och vfr är du så SÖÖT?! Tidningar,Bloggar,Och människor på stan osv, och det där om söt, Varför är du så otrolgit söt? :)
hur kan du vara så fin? du är så vacker! Åh, Tack så jätte mycket vad glad jag blir. En naturbegåvning kanske? haha, nej men det är du som är fin som säger det! :)
Vem skulle du ta med till en öde ö? ... Många, eller iallafal min familj och Johanna :)
Hur många inlägg har du skrivit i din blogg? Bara 277 :O WOW!
Favoritblogg? Hm, jag har ganska många favoritbloggar men här kommer några iallafal ;) Olivia, Amanda,  Isabella, och Emma.
Favaorit klädaffär? här i sverige? då blir det nog dom vanliga H&M och sådant, eftersom det är bara dom affärerna som fins där jag bor, typ.
Favortit plagg i din garderob? Åh, jag har faktist inte en minsta lilla aning, jag kan inte riktigt bestämma mig...
Din förebild? Min syster Amanda, hon är nog den ''största'' förebilden, sen är det nog min Mamma, och sist men icke minst Miley Cyrus, av många anledningar :)
Favorit Låt? Jag har inte precis någon''Favorit'' jag har mer låtar som jag lysnar på över och över igen, och det skulle vara Before the storm, Baby steps, osv....
Slags musik? Liksom RnB Eller Rapp Eller POP! ;) Jag har en väldigt bred musik smak, lyssnar på allt mellan Lil Wayne till The Kooks.
Högsta önskan i ditt liv? Att alla i min familj, släkt, cirkel osv. lever ett bra liv.
Vad vill du uppnå i ditt liv innan du fyller 60? Oj, svårt att säga men kanske bo i California? Esh, jag har ingen anning!
Vad dricker du helst? Helt klart vatten,gott&Bra.
Framtidsplaner? Vet faktist inte, jag vill iallafal utveckla mig mer inom fotografi, så kanske något inom där? Har ju inte riktigt bestämmt mig än...

Så, det var det! Strax kommer bilder (Bara några) och text från min lilla ''paus'' av bloggen
:)

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0