Avslutning 09'

 



Min klänning är riktigt stor på det sista kortet, och jag ser gravid ut, men klänningen var puffig, så!

Även om vädret var skit och jag blev väldigt vått, var det riktigt fint, Jag och Johanna stog med regnjackor på och ett halft leende på läpparna, vi gjorde även en egen dans till en låt, snacka om att vi skämde ut oss! Cermonin blev kort eftersom vädret, så vi fick våra rosor och böcker på tårtkalaset. När vi hade sagt ett sista hej då, och skettans vad jag kommer sakna ubåten 6.  Igenom allt har det varit underbart att gå i Ubåten, och jag har fått kompisar som kommer finnas hela livet, och det är jag tacksam för. Och även om jag inte kommer i samma klass med alla jag vill kommer jag inte tappa bort dom, det är sånna kompisar jag inte kan släppa taget av. Gud, hur ska jag klara mig utan vissa personer?

kommentar
Postat av: Olls

Frågestund på bloggen nu :O!

Frååååååga på nu gott folk! http://olls.webblogg.se

Puss Puss!

2009-06-13 @ 00:17:10
URL: http://olls.webblogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0