Some are a melody and some are the beat...


~ Foto: Mig, dålig kvalitet blogg.se gör så det blir det.

Tjo! mitt ''nya'' ord som jag säger he-ela tiden, ganska jobbigt men men. Idag träffade vi klasserna, ja vad kan man säga? vi får se hur det blir. Eftersom vi slutade tjugo minuter tidigare åkte jag och Johanna en snabbis in till stan, gick runt och letade efter några saker, men det var icke lyckat. Nu ska vi snart ut med min syster en liten sväng sedan blir det nog städa rummet, hhu. va tråkigt! Dagens outfit kommer upp snart men det är ingen speciell outfit, men men. hiho! Syns!

kommentar
Postat av: Alexandra

nu har det börjas skrivits på bloggen igen!

så kolla in:D

2009-06-02 @ 18:58:04
URL: http://potismos.blogg.se/
Postat av: elin

SVAR: Jag minns inte vad den hette nu :P



Vad gör du då ? Allt bra ? :)

2009-06-02 @ 19:20:39
URL: http://elinanimmer.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0