Kucko.


Min dator är helt kucko!
Det går inte logga in på mitt konto alltså är jag inne på gäst, och där har jag noll bilder, skit! Så ja ni får stå ut med lite bilder på mig, och denna bilder var ju super med (ironsik?)

Skolan var iallafal, okej! men det är så tråkigt eftersom vi inte gör något! men lite skönt är det ju man kan bara sitta och snacka, och imorgon då får vi pizza! så gott, fast jag gillar faktist inte pizza så mycket, men det är tusen gången bättre en skolans mat, uhh får rysningar av att skriva det. haha,  nu ska jag snart gå ut och gå eller springa med Mamma. Seeya!


kommentar
Postat av: Zozzo Cullen

sv: du är visst vacker!! :D<333 och jag e inte den enda som tycker det ;)

vilka håller med om att tildurr är super vacker!? :)<3

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGG.........!!! <3

2009-06-08 @ 16:43:49

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0