Busy busy girl

Lördag, och i skrivande stund vaknade ja nyss. Är fortfarande riktigt trött men jag tror jag ska försöka dra mig upp för att äta, sedan har jag massa program jag ska försöka installera på min dator, men det känns hopplöst... Och för att jag ska komma ihåg jag ska fota det jag köpte i stockholm så ni kan få se, känns så mycket att göra pg. av det med installera tar sån tid! Det är soligt ute så jag tror jag placerar mig där istället för i min säng. & om ni vill veta har jag godisförbud igen, denna gången inga kakor,bullar,läsk,glass eller liknande.. 

( ÅH, ett sånt tråkigt inlägg med ingen bild och ganska mycket text....)


kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0