Söndag.


Två UNDERBARA tjejer, Som är UNDERBART fina

Godmorgon, Nu har jag tittat på Harry Potter och Hemligheternas Kammare. Jag tittade inte på den igår, de blev för sent. Men Jag kunde inte sova så jag och Matilda Sms:ade i typ en halvtimma eller något. Sen tror jag att jag bara decka.

Iallafall, Idag ska jag träna lite fotboll på baksidan med pappa, sen ikväll klockan sex tror jag, Är de elfsborgs match. Jag Tror jag ska gå på den.

Om ni undrar vad Matilda skrev på sms:n, Så sa hon att hon hade varit ute en lång promenad med Hennes Mamma och Pappa, Dom passar hennes mormor och morfars hund så dom hade varit ute länge med den. Sen Hade Hennes pappa och hon badat i havet och hon tyckte det var jätte skönt och inte alls kallt, Hejdå!

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0