Missing you.



Fotograf: Jag, fotat med min kamera.

Åh, det är sånna här dagar jag älskar det regnar och åskar, det är rikigt mysigt! Kalaset på grötö var riktigt lyckat, det slutade med att jag blev fotografen så jag  hade Petters kamera (Nikon D70s)  i högsta hugg och gud vad jag älskar den! sedan lite senare fick jag fota med Davids kamera en Nikon D90, wow jag blev verkligen super glad och alla blev super bra på korten! Vi hade iallafal rikigt bra det var roligt och så, men jag fick ränder av mina tröjor blää sånt är inte kul! nu ska jag mysa nerbäddad framför en film, åh det är sånna här dagar man kan vara inne och bara ta det lugnt!

kommentar
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA

Jag åker som utbytesstudent. Jag ska bo hos en familj och gå på high school :)

2009-07-05 @ 19:06:42
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0