Wonderful'

Awwwhhh, idag har vart en sån jävla underbar dag!
Jag & Johanna Gjick ut och gjick och Boyy det va skönt.
Men det va en mysko man så vi typ stoppade och allt, hiihi :)
Sen Efter det gjick vi åt seperata hål. Jag gjick hem och åt Falukorv med Makaroner & Tränade sen duschade.
sen drog jag ner till Johanna & vi hade lite mysigt, sen gjick ja up till mej, hade sån huvudvärk.
så jag orkar inte gå ut och gå med min mamma som jag skulle gjort. så jag kollade på Las Vegas Det var jätte bra.
Sen Gjick jag till min Dator Chattade och lite sånt, läser Massor om det med Chris & Rihanna,
Agghh, All i know is i still LOVE my Maan Chris!


& Man ska ju inte tro på allt det dom har sagt om vad som har hänt & Rihanna måste ju har gjort nåt mot han, Varför annars skule han gör det? :O
 Men men Chris Brown Shit, Han Kommer Altid finnas i mitt Hjärta
Everybody makes Mistakes.
Och dom har sagt Att Chris&Rihanna kommer Prata ut det och allt.
så hoppas, han inte blir fängslad i 9 år.
_____________________________________________________________________________________________
Sen Ja, Så Smsade jag Nora & lite sånt, Sen kom hon, Och vi pratade och skrattade.
Guess what?!?!?
We are back together Best Friends'
Asså, jag är bara så glad,
Imon ska hon och Johanna prata och allt kommer Fixas så 3thingstolove kommer va tbx!
Shit, En jävla Bra dag!

Nu ska jag gå & lägga mej i min säng och sommna till  filmen Prime,
//- Mrs.Brown

kommentar

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0