Thank You for making music'


jag tycker bilden är rätt så snygg och killen med, kommer inte håg vad han heter bara.
Jaa, rubriken är rätt & lätt, jag kan verkligen inte leva utan det underbara ljudet av musik.
Speaking of music, jusst nu ligger jag i min säng och lyssnar igenom Chris Brown låtar! [Suprise!]
det är helt jäkla underbart, och så ligger jag och funderar över allt i livet, och vet ni vad jag har kommit på?
Man behöver verkligen inte många kompisar.Bara några som verkligen är bra kopisar, så skit i dom andra kompisarna som snackar skit om dej det viktigaste är att du har 1 bra kompis som du kan lita på mer en nån annan. Så just nu har jag det, och jag lever. och jag älskar dom kompisarna jag har. Men nu ska jag säga lite om min dag,
Skolan som vanligt det ända roliga med dagen var alla kompis & Att vi ska få en ny klass kompis. Ozzy heter han tror jag.
Hoppas han får det bra och att han inte är Taskig som vissa personer, Så han kommer kanske imon och kollar hur det är, jag vet inte riktigt och imorron så ska ju alla ha på sej Mjukisbyxor utom myself jag ska ha strumpebyxor. hihi jag gillar inte att ha mjukisbyxor på mej, bara hemma. så skolan var Matte, Huset, Korgbok. Kul?
pssh. Nej inte så. men men skola är skola och såklart Gympa hah jag var en väldigt bra målvakt.
Efter skolan var jag med Johanna, Kollade på OTH, jag är besatt nu sitter och skriker till datan:)
Men nu ska jag ta men och lägga mej och läsa An it girl novel Unforgettable skita bra bok & såklart lyssna på musik.
Bye Bye Lovers'
Matilda<3


kommentar
Postat av: sandra

Japp, sånt e livet. men du har helt rätt, det behövs ientligen bara en BRA kompis. <33

2009-02-19 @ 21:22:26
URL: http://sandramyllykoski.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa du har rätt, man behöver inte kompisar som snakar skit och sviker. Bara man har en som är sann!

2009-02-19 @ 21:25:52
URL: http://manddiish.blogg.se/
Postat av: sandra

Och jag har dej!! <3

du är nog den jag kan lita på mest !

2009-02-19 @ 21:27:37
URL: http://sandramyllykoski.blogg.se/
Postat av: sandra

ojj, jag glömde skriva att jag svarar här ;P

2009-02-19 @ 21:27:54
URL: http://sandramyllykoski.blogg.se/
Postat av: amanda

Svar från matilda:Ahhww, Yääy, vad söt du är amanda.

jag saknar dej skita mycket vi måste vara snart,

ochh det är du som är allt det och dom jävlarna som inte är dina kompisar ska va ledsna.

Ily'<3



Svar från amanda: Naaaw gud vad söt du är matilda.

Jag är glad at jag fått träffa dej!

Om jag inte hade haft dej som vänn hade jag aldrig mot så bra som jag gör nu :)<3

Ily'<3

2009-02-19 @ 21:30:16
URL: http://manddiish.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0