Thai, Thai, Thai!

Idag har jag vart med den underbara rebecka och vi har haft Skit kul!
*Johanna Sket i mej*
Så jag och Rebecka var då på stan och vi kunde inte lista ut vart vi skulle fika så vi drog till Thai Phat!
hah, Vi hade så Jävla kul & Skratta hela tiden.
jag tror vi skrämmde han som jobbade där!
*Fick gratis Vatten*
Så vi Beställde Kyckling Spett & Jordnöt sås och ris!
det va så gött.
Hih, Så satt vi och pratade och Skrattade.
Det va iaf. Jätte Mysigt & Kort kmr när Becka kan Skicka (a
Sen när vi var klara med att äta.
så satt vi och Pratade enu mer & va grisar vi typ Proppade i oss enu mer ris!
Sen Så gjick vi till rebecka sen mej'
Nu måsste hon snart he, för mamma och pappa ska Ha gäster.
Menmen Lyckad Dag' <3

/-M

kommentar
Postat av: ebbalagerstedt, kusinvitamin<3

I just looooooooove youre really nice blogg! (a)

2009-02-07 @ 22:05:14
URL: http://ebbaamariie.blogg.se/
Postat av: Becka

Det var så kul! :D

Han trodde typ vi flörta me han! ;)

Älskar dig!<3

2009-02-08 @ 09:12:00
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommenterar!

2009-02-08 @ 13:46:06

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0