Shopping Urge'

  • Ohhh, JESUS!
    Nu önskar jag att jag hade pengar så att jag kunde Shoppa.
    vad ska jag göra för att få lite pengar då 
  • Kanske kan fråga mamma och pappa om dom kan höja min Vecko peng?
    hah, det kommer aldrig funka.
  • Så, det är la dags att Åka tll stan och sjunga och få lite pengar.? funkar inte heller.
  • det med vecko penger jag kanske kan Hjälpa till jätte mkt hemma?
  • har absolut inga idér.
  • Hjälp meej!

    Har hittat så mkt jag vill haa!
    Give me Money Hun'


    kommentar
    Postat av: Anonym

    Känner samma probleem! =)

    2009-02-06 @ 21:41:14

    Innan du kommenterar:
    - Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
    - jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
    - jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
    - Tack så mycket för kommentaren

    Vad heter du?:
    Kom ihåg mig?

    Email: (publiceras ej)

    Din hemsida/Blogg:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0