Saturday Fever'

Idag är det Entligen Lördag.
Fasst Entligen borde inte vara där.
har absolut inga planer idag,
Vaknade Tidigt och låg i sängen och lyssnade på musik rätt Mysigt.
men nu är det då att jag är så Boored!
Entligen Lov Iaf.
Mitt Lov kmr Vara Full Packat =]
Men jag har fortfarande en jävla stor Urge att shoppa.
Kanske ska ta mej ner till stan och kolla lite?
hihi, Bara för att komma ut ur Brotorp.
Vi får la see vad som händer med min dag.

Chris Brown - Diagnosed With Love'

Underbar Låt, Tack Syster.

REBECKA RÄDDADE MIN DAG VI SKA DRA TILL STAN'<3

kommentar
Postat av: Becka

SAKNAAAR DIG MED!

2009-02-07 @ 20:07:19
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Becka

Hahah tack :D

Då längtar vi till sommaren tillsammans :D

Hahhahahh du skulle börja skratta när han sjöng! ;)

Älskar dg :D

2009-02-07 @ 20:09:14
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: johannasofiie

Kommenterar

2009-02-08 @ 13:46:47

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0