Oh My!

Chris Brown, Chris Brown, Chris Brown. det är allt som är i mitt lilla huvud, Hela Tiden CHRIS BROWN, Enda jag tänker på, Hih kan inte ens koncentrera mej i skolan för det. Damn you Chris, Varför måste du va så het?
Nu kanske jag borde prata om nåt annat så jag inte tråkar ut er, hih, Så skolan var okey, Gympa hur kul som helst, inte riktigt, Men Man lever, men min Öra  har gjort väldigt ont idag igen, uggh, så jag och sandra gjick till skolsköterskan Fiona har börgat igen det var kul att se hon, och hon sa att hon inte trodde att det var öron inflamation, men vi får la see?
Efter skolan var jag med Sandra vi hade det riktigt mysigt, sen gjick jag med Johanna på ett Fotbolls möte. Ohlala, det var inför 7an Fotbolls klass Ouucchh, shit såg ganska många snygga killar, och i slutet när jag gjick så kollade en på mej väldigt mycket [Loove?] ahah, Eeep, så nu längtar jag verkligen tills jag får börga 7an. Imon ska jag va med Johanna vi ska ha det mysigt,
//- Mrs-Brown<3
 

+ Ny Layout Hoppas ni gillar den, jag är somsagt kär i den(a'

kommentar
Postat av: JohannaSofiie

OOOOOLALALLALAAAA! =)

De var ju såå romantiskt matilda! <3

Hhaha, Jag längtar tills imorgon!

Då ska vi titta på OTH HELA TIIDEN! =) <3<3<3<3<3<3<3

2009-02-17 @ 20:51:08
Postat av: Becka

Hej sötnos :D

det ända du typ babblar om är CHRIS BROWN ;)

Men det är okej! :D

Älskar din layout också :D

2009-02-17 @ 21:11:37
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, det är jätte kul att fiona är tillbaka! :)

jaappp vi hade jätte mysigt! ily <3

2009-02-18 @ 19:35:08
URL: http://sandrmyllykoski.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0