LongTimeAgo

Längesen det va man bloggade.'
senaste dagrna har inte mkt hänt.
Vart med fanny & Johanna & vi kollade på Prom Night.
en Underbart bra film men läskig (a)
Sen idag har jag dansat, Wow. Ur-Trött är jag nu.
men man känner verkligen hur det jobbar kroppen?
Sen idag ska jag då bara va hema & Relaxa.
Uhh, Va skönt.
men, men nu ska jag gå och Duscha om duschen är ledig,
& Nu snart är det Lov!
Ohh, vad jag längtar.
Sen måste jag oxå träffa Fanny L Snart med.
men hon är Upptagen hela tiden?
men men nu måste jag skynda mej.
Hugs&Kisses Matilda.
Ps. Torsdag kl 18:00 Ska jag klippa mej har tänkt lugg.
men men några förslag?

kommentar
Postat av: JohannaSofiie

Hahha, Jag kanske ska klippa lugg på tisdag! =)

Men tunna ut håret lite kanske... inte vet jag! Hahah =)

2009-02-01 @ 16:13:38
URL: http://johannasofiiie.blogg.se/
Postat av: Becka<3

Klipp lugg ;) <33

2009-02-02 @ 18:14:27
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0