Jaa, Happy Late Valentines day' hann inte gå in och blogga igår, Men somsagt, igår Vaknade men sakta Säkert kl, kvart i 9 kan jag tänka mej, Gjick upp och åt, sen Städade jag mitt rum det blev jätte rent men nu en dag efter är det stökigt igen, men ärligt det är Omöjligt att Hålla Rummet Rent, men men kanske ska plocka lite snart. sen kom Nora över och så städade jag enu mer, hihi, och hon lyssnade på musik, sen kom Johanna med och då satt jag och Nora Och åt, och kollade på The X effect, ett sjukt program men endå ganska bra, Sen Drog vi Till stan och bytte ett Par Strumpebyxor, och kollade runt lite, och vet ni vad? Jag är kär! jag har hitta en Skit snygg jacka för bara 150kr. köp den inte, den är min!
Sen fick jag och Johanna en Alla Hjärtans dag present från nora, Jag gick två packet äpplen & Johanna En McFlurry,
Jag blev jätte nöjd :) Hihi, sen va vi alla så hungriga så vi tog en Cheese Burger med. Sen gjick vi runt lite och så hörde vi En Rihanna låt vid Isen, så vi ställde oss där och ''Dansade'' Lite, sen kom vi på att vi inte var ensama, Så Vi drog oss hemåt, Sen hemma kollade Johanna&Nora Klart På Prime & jag kollade på kläder, Sen åt vi alla, och sen Barnvaktade vi Lilja, och Ojojoj, lilja sov så vi var helt ensama och kollade på Melodifestivalen, och jag var Konstig, Väldigt konstig, skrattade hela tiden och ja vet inte vad, men typ Full. Tyvärr inte många kort var upptagen med att filma oss istället.
Så Håll ögat ute för En 3thingstolove Video, Sen runt klockan 12 så var vi hemma, Inga Pengar, Faan! Jag behöver det för att köpa min jacka men Mamma kanske går med på att köpa den åt mej istället?(a'  Krossa era fingrar för mej.
Sen när jag kom hem så somndade jag kanske halv 2. så Idag när jag vaknade runt tio i 11 var jag skita trött&mitt öra gör jätte ont., Men Jag hade ju dans så upp och hoppa. Åt frukost, sen körde min Pappa mej till dansen, lika kul som Alltid, men Streetdance Två kompisar som går i den dansen stirrar så på mej, Men hon har inget att stirra för hon blänger som att jag suger på att dansa när det är hon som inte är bra? sånt Pisses me off, Ärligt, Omoget.
Nu ska jag nog ta mej till min säng och kolla på Accepted,
& imon är det skola, vilken Downer.
Men detta har varit ett jätte Kul&Bra lov.
Hugs&Kisses Matilda'

kommentar
Postat av: Becka

Fint hjärta ;)

2009-02-15 @ 16:11:33
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Becka

låter som en kul helg! <3

2009-02-15 @ 16:31:40
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag älskar dig! :D <33

2009-02-15 @ 17:18:07
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha,Skit kul helg! =)

Älskar dej! <3

Och jag tror du var full eftersom du nästan deckade! =)

Hahha, Och Jaa! vilken besvikelse att vi inte fick pengar! =/

2009-02-15 @ 19:46:54
Postat av: susan & Tyra

sv: Jag håller med dej ! jag var på hans konsert och allt jag älska ju han .. alla gör ju misstag det var bara synd att han gjorde det :/

2009-02-17 @ 16:32:12
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Becka

HAPPY LATE VALENTINES DAY <3

Love you :D

Sry lite sent.. :D

2009-02-19 @ 17:02:02
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0