Chris My Man'

j
Uhh, this Drives Me crazy, Varge dag ser man nåt om det här och hur männsikor kallar Chris Jätte Hemska saker sluta!
jag tycker så här, chris gjorde ett STORT misstag, men jag Support him igenom allt and im not giving up on him now, han behöver sina fans i dena tiden och jag finns där, jag sörger för Rihanna & chris brown. och jag hoppas verkligen inte att Chris hamnar  fängelse För han är en underbar person och gjorde ett Stort fel men vi alla gör dom?
so jag är helt på hans sida men på Rihannas med,
Men vi ALLA borde lämmna oss ute det är deras problem och det hjälper inte att man går runt och säger taskiga saker om chris. Och kallar han saker det är bara omoget och barnsligt om ni tycker nåt om detta använd inte såna taskiga ord och ni behöver inte ens säga nåt, för allt ni gör är trycka ner han och om det är det ni vill håll det för er själva, jag blir så jävla arg det är oärhört omoget av er att säga F'uck you chris, I hat you you Ho' bag, och allt mer.
Så Once in for all Sluta!
Chris jag kommer alltid att vara ditt fan och stå vid din sida och support you.
Iloveyou'
// Matilda.

Vad tycker ni om allt det här?

kommentar
Postat av: sandra

Aa ärligt, LEAVE HIM ALONE!

det hjälper ändå inget om dom håller på att säja taskiga saker!

Usch!

2009-02-18 @ 19:45:08
URL: http://sandramyllykoski.blogg.se/
Postat av: sandra

Aa ärligt, LEAVE HIM ALONE!

det hjälper ändå inget om dom håller på att säja taskiga saker, så sluta!!!!



Usch,!

2009-02-18 @ 19:46:20
URL: http://sandramyllykoski.blogg.se/
Postat av: annapanna

att JAG FATTAR INGET JAG ÄR VÄLDIGT TRÖÖÖÖÖÖÖG!

:s HIHIHIIH sorry

2009-02-18 @ 19:52:15
Postat av: Becka

Jag tycker alla ska sluta med att säga fula saker!!!

Jag tkr dom ska LÅTA HAN VA!!!

o föresten snygg bild ;)

2009-02-19 @ 16:00:04
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

oo shit, låt snyggingen chris va!

2009-02-19 @ 20:32:03
URL: http://manddish.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0