8-2/09

Söndag.
Lika tråkig dag som altid?
Skulle till kyrkan idag enda dagen jag kunde andra söndagar har jag Dans.
Jag & johanna hade bestämmt.
men sen kom johanna och sa Jag kan inte?
hon ska planera sitt rum
så nu är jag jävligt depressed och vill bara lägga mej och sova, menjag är inte trött. men ärligt jag wa så glad att jag skulle entligen får gå till Kyrkan men nu så får jag bara sitta hema.
Och jag får inte prata med Nora heller när hon kommer hem för det ska Johanna göra ensam :/
Dålig dag Idag,
Längtar bara tills nåt kommer hända i mitt liv. Seriously, jag är trött på att bo i svergie jag vill till Usa!
Saknar Usa som In i helvete.
jag kan la berätta lite om hur det var att vakna en söndag morgon där?
___________
Man Vaknade till att man hörde Fåglar ''Sjunga''
och så gick man ner och såg ur fönstret att Solen was Shining!
Man tog på sej nåt mysigt och åt Good, frukost Osv.
Låter inte bara det lilla härligt?
Joo, till mej gör det det.
För er lockar Thailand säkert er mer.
Men nu är jag fast i Svergie så i might as well make the best of it.
såå nu tänker jag sitte och göra min Web Design!
Adios Amigos <3


kommentar
Postat av: JohannaSofiie

kommenterar

2009-02-08 @ 13:45:37

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0