Those... things



Klar! mitt rum är klart och nej, det har inte tagit med hela dagen med halva. har även målat & sprungit i värmen. Jobbigt. Nu ska vi snart äta jag är vrål hungrig. Njut av denna underbara kväll kära ni!

& jag fick frågor vart jag har köpt armbandet, jag har gjort det själv med min pappa.  Vi köpte sakerna i Stockholm. Jag har tänkt att sälja sånna armband med olika belock här på bloggen sedan skänka en viss summa pengar till välgörenhet och sånna som behöver det, Hade ni köpt ett armband om jag säljer dom på bloggen?

Finished my room, now: FOOD!. thinking about selling bracelets like the one i had on with the skull, anyone intersted?

kommentar
Postat av: Catrine

Haha, jo det hade jag (om dom inte hade kostat för mycket detvillsäga XD) gulligt att du hade skänkt en del av pengarna :D<3

2009-08-09 @ 09:31:17
URL: http://catrinekarlsson.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0