What a day!


Yiho, skolan idag var super tråkig (när är skolan kul) Och, idrotten var ritkigt tråkig och jäckligt varm, efter skolan hängde jag med Johanna när hon skulle slinga håret, och låt mig säga det tog sin tid, men med Mcdonalds och lite skratt flög tiden iväg, och hon ser underbart fin ut!Sen skulle vi hem till Johanna och fixa om hennes rum igen, (suck) nu är det dags för mig att fixa mitt rum, som jag vill. sen sprang/gjick jag och Johanna femman, jag har ett sånt där Shlaer knä, och Johanna hade jätte ont i magen, så det var inte enkelt för oss. Men skönt var det. Imorgon ska vi sjunga in våren i yay va roligt (ironsik) jag menar, jag kan inte ens texterna, så det blir nog lite låtsas sjunga för min del, och många andras, Och så kommer min pappa hem imorgon, och Twilight dvd'n kommer ut, YAY! men ja ska inte köpa den för jag har den ju redan!
________________________________________________________________________________________________

Nu kommer mitt patetiska paragraf om Twilight, men det är värt det för jag är käääär!

Så som ni kanske alla vet, har jag redan läst hela Twilight serien (sommaren 08, jag fick alla mina kompisar att läsa den) men nu är jag wild, eller crazy och läser dom igen för jag vet inte hur många gånger men even om man vet vad som ska hända känslan man känner när man läser, att man bara sitter i ett rum och ler ett stort fett leende på läpparna utan att tänka på det, eller när tårarna kommer fram, och man inte kan stoppa dem, eller när man bara sitter med ett aww, uttryck. Det är underbart, när man ser Twilight filmen glömmer man verkligen hur bra boken är, för den har mycket mer detaljer och jaa, allt gott. Nu är jag i delen där Bella&Edward sitter på en italiensk resturang i Port Angeles. jag måste bara säga, Edward är fantastik han vänder nästan inte blicken mot servitrisen som flörtar med han, tänk att ha en sån kille. Bara tanken av att vara nära en Cullen, specielt Edward får mig att rysa, tänk va underbart (man får la drömma?) Nu har jag säkert uttråkat er, så mer kommer imorgon, jag vet att ni längtar! <3

Herregudakymming, långt inlägg hoppas ni överlever!

kommentar
Postat av: natha

Lagt till dig nu!

Så lägg till mig (Y)



Kram!

2009-04-29 @ 08:20:54
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0