U drive me crazy!

And we know it's never simple, never easy
Never a clean break, no one here to save me
You're the only thing I know like the back of my hand
And I can't breathe without you, but I have to.

___________________________________________________
Idag har solen varit ute, och värmen har hälsat på oss.

Skolan idag var helt okey, slutet var bäst som ni alla vet är det ju första april, det menas SKOJ DAG! och vi stälde om klockan så den gick 10 minuter för tidigt. det menas att vi trodde vi skulle sluta tidigare. men våran ''vikarie'' hade en klocka på sin arm. Aja bra försök. vi fick iallfal gå 5 minuter tidigare, efter skolan spenderade jag lite tid med två kompisar när en väntade på sin pojkvänn. riktigt mysigt var det. Sen gick jag hem på 15 minuter. riktigt snabbt. kom hem gjorde en smoothie sen gick jag och nora ut och spelade lite fotboll, och gjorde lite sånadär saker man kallar Crazy på vägen hem pratade jag lite med Ebba, det var riktigt mysigt det med. sen har jag suttit och kollat på film, men jag kollar på datorn och nu har en sån sak kommit up. Du måste vänta 54 minuter för att kolla igen. Ugh hatar sånt.

Aja, jag har bestämt mej jag ska göra en design och sen lotta ut en vinnare.
Håll ögonen öppna för det!


Peace And Love, Matilda

kommentar
Postat av: becka

haha, det var AS KUUUL! :D<3

2009-04-01 @ 20:40:27
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: hehe, jo det är klart. ibland kan det vara skönt att bara vara hemma från skolan också. men att vara sjuk är ju aldrig kul direkt :/

2009-04-01 @ 21:01:21
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Celiné

Så söt blogg du har!:)

2009-04-02 @ 10:32:56
URL: http://celineberg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Jag gör inga designer på beställning om du inte är villig att betala ett pris på 20-200kr.
- jag gör alla mina designs i Paint shop pro 9
- jag granskar alla kommentarer innan de visas på bloggen.
- Tack så mycket för kommentaren

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

Din hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0